ذهن آرا

شرح فعالیت

مجموعه ذهن آرا در خصوص خودشناسی و علوم روان شناسی فعالیت میکند

زمینه های فعالیت
در بخش اول این فیلم آموزشی به تعریف اعتماد به نفس و راه های تقویت و افزایش اعتماد به نفس اشاره شده و در 12 فصل مجزا در رابطه با هرکدام توضیحات و مثال های کامل بیان شده است. در بخش دوم ، کارگاه آموزشی افزایش عزت نفس به تعاریف و معانی عزت نفس پرداخته می شود. در این فیلم راهکارها و مهارت های آزموده شده افزایش عزت نفس ، تفاوت عزت نفس و اعتماد بنفس را خواهید آموخت. بخش سوم در رابطه با افزایش اتکا به نفس می باشد که خواهید آموخت که انسان متناسب با اندازه رویاهایش بزرگ می شود. اگر باور کنی که می توانی موفق شوی آنگاهست که معجزه این باور را در زندگی ، روابط و شغل خود خواهی دید.به شما یاد خواهیم داد که چطور از بهانه تراشی ها و ترس ها فاصله بگیرید و در عوض پشتکار و تفکر خلاق درون خود را تقویت کنید. یکی از مباحث مهمی که در بخش چهارم ( فیلم آموزشی درمان و غلبه بر کمرویی و خجالت ) به آن اشاره می شود ارتباط چشمی است. در این آموزش به شما یاد داده می شود که چطور ارتباط چشمی با دیگران برقرار کنید.ارتباط چشمی با دیگران را تمرین کنید.
٢٥,٠٠٠ تومان
یکی از مباحث مهمی که در فیلم آموزشی درمان و غلبه بر کمرویی و خجالت ، به آن اشاره می شود ارتباط چشمی است. در این آموزش به شما یاد داده می شود که چطور ارتباط چشمی با دیگران برقرار کنید.ارتباط چشمی با دیگران را تمرین کنید. مردم به کسانی که با آنها رابطه چشمی برقرار می کنند، بیشتر اعتماد می کنند.
١٠,٠٠٠ تومان
در فیلم آموزشی افزایش اتکا به نفس خواهید آموخت که انسان متناسب با اندازه رویاهایش بزرگ می شود. اگر باور کنی که می توانی موفق شوی آنگاهست که معجزه این باور را در زندگی ، روابط و شغل خود خواهی دید.به شما یاد خواهیم داد که چطور از بهانه تراشی ها و ترس ها فاصله بگیرید و در عوض پشتکار و تفکر خلاق درون خود را تقویت کنید.
١٠,٠٠٠ تومان
در کارگاه آموزشی افزایش عزت نفس به تعاریف و معانی عزت نفس پرداخته می شود. در این فیلم راهکارها و مهارت های آزموده شده افزایش عزت نفس ، تفاوت عزت نفس و اعتماد بنفس را خواهید آموخت. به این اصل آگاه می شوید که هر انسانی موجودی ارزشمند است
١٠,٠٠٠ تومان
در این فیلم آموزشی به تعریف اعتماد به نفس و راه های تقویت و افزایش اعتماد به نفس اشاره شده و در 12 فصل مجزا در رابطه با هرکدام توضیحات و مثال های کامل بیان شده است
١٠,٠٠٠ تومان